Gheorghe Ifrim
Spectacole viitoare cu Gheorghe Ifrim
Momentan nu există reprezentații viitoare.
Despre Gheorghe Ifrim
Este absolvent al Academiei de Teatru şi Film Bucureşti, Facultatea de Teatru, Specializarea Actorie, promoţia 1997, clasa profesorului Gelu Colceag. Se remarcă încă din studenţie cu roluri importante, jucate la Studioul Casandra, precum: Malvolio din A douăsprezecea noapte de William Shakespeare, Melchior Gabor din Deşteptarea primăverii de Frank Wedekind şi Kostîlion din Azilul de noapte de Maxim Gorki.
Graţie flerului lui Victor Rebengiuc, norocului şi, bineînţeles, datorită talentului cu care l-a înzestrat Dumnezeu a dat concurs şi a fost angajat imediat după încheierea studiilor. Aşadar, din 1997 este membru al trupei Teatrului Bulandra, unde a jucat sub bagheta unora dintre cei mai apreciaţi regizori români: Liviu Ciulei, Cătălina Buzoianu, Alexandru Tocilescu, Gelu Colceag, Dinu Cernescu, Alexandru Darie, Cristi Juncu. Printre rolurile pe care le-a realizat în acest teatru de-a lungul timpului menţionăm: Manoil din Levantul după Mircea Cărtărescu, Schweizerkas din Mutter Courage de Bertolt Brecht, Cardinalul din Thomas a Becket de Jean Anouilh, Tartaglia din Turandot de Carlo Gozzi, Bernardo, din Hamlet de William Shakespeare, Volkov din Oblomov, după I. A. Goncearov, Mizincikov din Însemnările unui necunoscut, după Fiodor. Dostoievski, Ghiţă Pristanda din Scrisoarea pierdută a lui I.L Caragiale, Yvan din Artă de Yasmina Reza sau Hialmar Ekdal din Raţa sălbatică de Henrik Ibsen.
Întrebat într-un interviu ce a fost pentru el cel mai greu în meseria de actor, a răspuns: E greu până capeţi încredere în tine, până te acceptă partenerii de scenă, până arăţi ce poţi. (…)Trebuie să ai răbdare. A avut răbdare, nu şi-a pierdut încrederea şi energia pozitivă, şi-a urmat cu entuzism calea. Este apreciat pentru diversitatea mijloacelor sale, pentru francheţea şi devotamentul cu care îşi susţine partenerii de scenă. Urmându-şi întâlnirile artistice, a colaborat şi în teatrul independent, unde a creat personaje ce rămân pentru mult timp în inima spectatorilor, cum ar fi: Don din American Buffalo de David Mamet la Teatrul ACT (în regia lui Cristi Juncu) sau Eddie din Zi că-i bine la Green Hours (în regia lui Florin Piersic Jr.).
Este un actor cu vocaţie, inteligenţă şi mult umor, care îşi iubeşte munca şi cultivă mereu bucuria jocului. A jucat în filme, a făcut televiziune şi divertisment fără să se manierizeze. Este ceea ce se numeşte un actor care te emoţionează, care trăieşte în scenă, care e adevărat. Fuge de etichete în mod programatic, este convins că „un actor bun e capabil să facă roluri cât se poate de diferite”. Dincolo de har şi carismă, a răzbătut prin muncă şi prin seriozitatea cu care a abordat orice partitură, cât de mică, dându-i câte puţin din viaţa lui.
Mădălina Negrea