Brâncuși, mon amour!
Durată: | 1h 15m |
Descrierea spectacolului
Spectacolul celor nouă iubite ale lui Brâncuși, care i-au inspirat capodoperele, este fascinant și ne oferă o perspectivă inedită asupra creativității sale unice.
De la suava Domnișoară Pogany, la pasionala Maria Tănase și strania baroneasă Renée Irana Frachon, de la exuberanta Madame Léonie Ricou, la delicata Cella Delavrancea, de la extravaganta Maria Bonaparte, la adolescentina Eileen Lane, de la sculptorița Milița Petrașcu, la sofisticata Peggy Guggenheim, actrița Claudia Motea reușește performanța de a întrupa personalități diverse.
O vastă paletă de personalități și atitudini, care intră în relație cu alter-ego-ul lui Brâncuși, artistul și muzicianul Felix Goldbach, ale cărui reacții și intervenții muzicale, în principal la saxofon și clarinet, creează și susțin atmosfera intimă a atelierului, avându-l în centrul său pe însuși Zeul Brâncuși.
Brâncuși, mon amour! este un spectacol multimedia care explorează viața și opera brâncușiană, într-un dans omenesc, prea omenesc, un vârtej fără sfârșit de iubiri, recreând, pentru noi, cei de acum, les années folles de Paris, les années folles de Brâncuși!
Autor | Claudia Motea
Regie artistică, scenografie și ilustrație muzicală | Alina Hiristea
Videoproiecție | Dan Ciupureanu
Costume | Claudia Motea
Distribuție |
Claudia Motea – Mademoiselle Pogany, Maria Tănase, Eileen Lane, Peggy Guggenheim, Madame Leonie Ricou, Maria Bonaparte, Cella Delavrancea, Baroneasa Renee Irana Frachon, Milița Pătrașcu
Felix Constantin Golbach (clarinet și saxofon) – Constantin Brâncuși
Mihai Nițu – voci
IMPORTANT
Având în vedere reglementările în vigoare, în contextul pandemiei Covid19, la evenimente pot participa:
– doar persoanele vaccinate împotriva virusului Sars-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de imunizare;
– doar persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a şi a 180-a zi ulterioară confirmării cu Covid19;
Evenimentele se desfăşoară cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a sălii, cu păstrarea distanţei fizice şi cu purtarea obligatorie a măştii de protecţie.