Under (RE) Construction
Durată: | 1h 20m |
Regia: | Regia Alex Teodorescu |
Autor: | Autor Marco Tesei |
Descrierea spectacolului
Sinopsis:
În anul 2015, o femeie a fost găsită rătăcind la marginea orașului Torino, fără a-și aduce aminte ceva despre trecutul ei. Nu părea rănită în orice fel. Nu avea acte, un telefon mobil, o geantă, nimic ce să-i poată ajuta pe polițiști să descopere mai mult despre ea. Nimeni nu a declarat-o dispărută. Acum locuiește împreună cu doctorul psihiatru Gianni Cusich, căruia i-a fost pacientă încă de la început. De azi înainte începe lupta ei pentru a-și recăpăta viața, pentru că se simte lipsită de independență, lipsită de un scop în viață și de valoare umană. Această piesă este drama regăsirii propriei identități prin reconcilierea cu evenimentele trecute.
Cronici:
„Fără a distorsiona sau deturna mesajul dramaturgic, Alex a imaginat un univers dramatic, spectaculos şi sugestiv în care a valorificat echilibrat surprinzătoare resurse de comic, grotesc, burlesc, thriller, cinematografic, absurd. Potenţarea rolului celor doi mimi, magicieni, interpretaţi cu farmec de Marian Politic şi Eugen Titu conferă un plus de varietate în plan stilistic, dar şi mister discursului regizoral. Polo şi Nius sunt doi atipici „infirmieri” pseudo-imaginari pe care se sprijină dubla revenire şi re-cablare a Elisabetei la realitatea obiectivă şi la cea subiectivă a propriei sensibilităţi. Ei sunt blândele unelte ale venirii în fire, ghizii supravieţuirii în ne-firesc, agenţi alegorici ai terapiei prin joc, picătura de ludic şi de candoare.(…) „Under(re)Construction” are incontestabil în Nataşa Raab (interpreta rolului principal) nu numai o garanţie a calibrului artistic, a profesionalismului şi rigorii, ci şi un veritabil înger păzitor. Variind abil şi valabil registrele, Nataşa Raab ne oferă tuturor o tulburătoare mostră de sinceritate, sensibilitate, emoţie şi poftă de joc. De altfel, întreaga structură stilistică a spectacolului se sprijină şi pe magnetica personalitate a acestei minunate actriţe.
Ar mai fi de remarcat forţa expresivă a scenografiei, plastica matur orchestrată a costumelor, recuzitei, grija pentru valoarea efectelor în plan vizual şi sonor. În concluzie, un debut convingător, stabil, puternic.”
Răzvana Niță –
Am simţit că a venit primăvara https://razvananita.wordpress.com/author/razvananita/)